perjantai 27. helmikuuta 2015

Koirani on kehari

Käytiin tänään jälleen lääkärissä ja lekuri katsoi magneettikuvat ja uusimman (eilen otetun) videon Starasta. Katsottiin taas liikkeitä ja koira vaihtoi peitsistä raviin ja toisinpäin miten sattuu. Lähetettiin vielä selkäydinnesteet tutkittavaksi ja niiden tulokset tulee ensi viikon lopulla.
Joka tapauksessa tähänastisten tutkimusten perusteella lopputulos on että koira on kehitysvammainen ja sillä on lievä ataksia.

Juteltiin jatkosta ja sain ohjeeksi syöttää koiralle B-vitamiinia, omegoita ja magnesiumia, joita se muutenkin syö ja on saanut viimeisen kuukauden omegoita tupla-annoksella, joka ei kuulemma ole huono juttu. Olin siis jo jotain onnistunut tekemään oikein. Lekuri sanoi että epäilee ettei tila tule pahenemaan, mutta seurataan ja jos jotain ilmenee niin katsotaan sitten mitä tehdään.

Mä olen onnellinen. Lähinnä siksi että mulla on joku tieto mikä Staraa vaivaa, ja meillä on toivoa tulevista yhteisistä vuosista. Sitä toivoa mä eniten kaipasin. Nyt mennään päivä kerrallaan ja katsellaan, ja ensi viikolla selviää näytteidenkin tulokset. Ehkä tää tästä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti